Slö dag nanting eller?

Blev inget projekt hurtbulle idag..:P jag orkade fan inte.
Träningsvärk och allt..:P

Så blev att sova till typ lunch,
sen upp plocka ut köttbullar ur frysen för lunch då cornelia kom hem från jobbet.
Efter det så var det slappa i soffan som gällde.

Allt det innan jag insåg att jag hade en bra film på datorn som jag ville se..:P
Började se den, sen ringer Jenny P och säger jag kommer och hämtar upp dig så ska vi käka middag..
Fine säger jag och gör mig klar.
Tragiskt nog så regnar det då jenny kommer på moppen så man blir ju lite blöt på vägen dit.
Sen var det bil som gällde och pizza att hämta..:D
Mumma bidde det..:D

Satt och pratade strunt en massa, hemskt roligt..
Stumpan kom förbi han med.
Spelade Kampen mellan kvinna och man, Rond 2..:D

Hysteriskt roligt..:D
Haha, å nu har vi väl nästan just kommit hem, efter en snabb avstickare till elun..;)
Alltid lika roligt.

Så sängen strax för mig.
Ska bara dra en snabb vända på konsum fram å åter.
Man vet ju aldrig vad man kan hitta..:D



Todells
/ Glad Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0