Sjuka, suck..:(

Ja, jag blev ju sjuk efter regnovädret och av att man sov i tältet.
Men men, gjort är gjort och trevligt hade jag.

Blir att jobba imorgon.
Kan inte vara borta nå mer nu.
Får se hur bra det går.
Hoppas att det inte blir alldeles för mkt strul.
Ska även försöka byta bort lördagen, skulle tydligen jobba då..:S
Men det ska nog inte vara några problem.
I värsta fall får jag väl ge bort den.
Vill verkligen vara ledig då..
Om jag jobbar söndag rör inte riktigt mig i ryggen.
Det kan man alltid lösa..:D

Ajja, igårkväll (tisdag) så blev det bilbingo med Cornelia och Jenny..
Hyfsat kul.
Jag var väl inte mest social i världen som låg och halvsov i baksätet.
Men hade som inte riktigt orken i kroppen för att hänga med.

Wth, nu blir det sova och förhoppningsvis må bättre imorgon.




Ta det lugnt

Todells
/ Sjuk Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0