Sista inlägget innan natten..:P

Japp, sista inlägget.
sen ska jag förflytta mitt söta lilla arsle från datorn till soffan.

Har just suttit och lagt upp alla bilderna från förra helgen på skydrive..:D
Ska lägga in en länk så ni kan gå in och kika om ni är nyfikna..:D

Idag har varit en hemskt slö dag..:P gjort typ noll och ingenting.
Sen for man på jobbet..:D
Och där var det fortfarande nästan noll och ingenting att göra..

Saknar dig malin.
Du är inne alldeles för sällan.
Hör av dig alldeles för sällan.
Så när du läst det här vill jag att du ringer mig.
Så länge det är före halv 4 på eftermiddagen..:D

http://cid-901400e01ea967d2.skydrive.live.com/browse.aspx/helg%20i%20t%C3%A4fte%C3%A5

Nae, sängen kallar..


Ondska eller bara pessimism


Todells
/ Trött Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0