Piggelin

Ja, jag börjar verkligen känna mig piggare igen.
Visst är fortfarande inte sugen på att gå till jobbet.
Men semestern är över så vad kan man göra.

Och enligt Cornelia så är jag gladare idag än vad jag varit på ett tag..:P
Kanske för att man fått sova lite granna..;P
Sen skadeglädje är alltid roligt.
Skulle vilja shoppa lite imorgon.
Men det är lika bra att låta bli.

Well well, har väl eg inte gjort så mkt intressant idag.
Blev ju en sen natt igår, satt å surrade vid datorn till kl 2.

Sen vaknar man till liv vid halv 6 av att det ringer på dörren.
Grannen som trodde Cornelia var hemma.
Satt å surra en stund innan det blev sova, IGEN.
Så klev upp där kring halv 10 och började göra sig i ordning för att fara in till stan å käka lunch.
Gå på Boa och köpa lite skor.

Hade ett möte oxå, men blev uppskjutet till på lördag om jag förstod det rätt..

Ajja, shit the same.

Efter man var tillbaka från stan blev det jobba.
Inte en speciellt lyckad dag på jobbet.
Men vad kan man göra.

Nu blir det sova, för att plocka undan alla tvätt imorgon innan jag springer iväg på jobbet.



Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0