Massage och tjejgrejjer..;)

Blev en aktiv dag idag..:P
Klev upp hyfsat tidigt, alltså innan lunch..=D

Sitter och drar mig en stund innan magen gör sig påmind och det är dags för lunch.
Käkar och sen direkt in till stan.

Har den stora turen att då jag kommer in till stan så går det en buss direkt på minuten till ersboda,
å det är ju dit jag ska.

Så är framme där kring halv 2..
Kliver in masserar och sen ser vi på tv och är sociala med varandra..
Slaget 4 så går jag iväg till Linda och Peter..
Tjejkväll med masker och allmänt skvaller..:)
Hade tydligen mer skvaller än vad jag trodde.

Tänk vad man kan ändå..

Så nu är man fin i ansiktet och tung i huvudet..:)
Trött alltså..

Väl tillbaka i holmsund,
alldeles för tidigt egentligen,
men bussarna går ju som psyk på kvällar och helger,
så blev det att fara över till Jenny P och vara social där men henne och Cornelia,
Robin for som ganska nyligt då jag kom.

Å nu är jag hemma,
och då det här inlägget är publicerat så komme rjag gå och lägga mig..

Så tack och godnatt för ikväll..;)

Todells
/ Halv aktiv Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0