Hurtbulle ;)

Ja det blev inget Åsele för min del..:P
Så när jag väl solat en stund, sovit en stund på soffan och pratat lite med cornelia.
Så bar det faktiskt av, ut på en jogging/promenad tur..:P
Hemskt uppfriskande..

Håller på att förvandlas till en liten hurtbulle.
Men det kändes så otroligt skönt att komma hem, och få duscha av sig och sen klä upp sig..:D
Känner mig trött men ändå pigg.
Så på måndag blir nästa tur av.
Tror inte att jag orkar med att jogga, vare sig före eller efter jobbet imorgon.
Efter att jag joggat/promenerat min runda idag.
Insåg jag att jag var ganska nära där Jenny P bor så var förbi där och tvär tittade förbi och små pratade en liten stund.

Nu har jag just kommit mig ut ur duschen och sitter och väntar på att bussen in till stan ska gå.
Blir att ta sig en cider å prata lite.
Å efter det fara till Ålidhem och hälsa på jenny..:D

Vi hinner som aldrig umgås one on one längre..;)
Kanske för att hon aldrig är i holmsund och jag aldrig är inne i stan.

Haha, nae, om man skulle ta å fixa till sig så man ser lite mer än mänskligt ut..;)



Todells
/ Energirik Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0