Förlåt!

Men mitt internet är helt kaiko..
Kan inte göra nånting förrän bredbandsbolaget sätta igång det igen..:/
 Ivf så har jag kommit mig hem från västerås, jag överlevde och hade skit kul..:D
Men det är väl inte mer än vad man kan förvänta sig,
med tanke på vilket folk man hittade där nere att umgås med..:D

Ajja, börjar jobba igen på måndag..
Får se hur det kommer att kännas, men jag har ju en till veckas semester kvar efter att jag jobbat en vecka.
Det känns hemskt skönt att veta att det ändå finns kvar en stunds semester.
Sen är det tillbaka till slavarbetet, skämt åsiodo..;P

Nae, ska möta upp Robert idag..
Får se vad han säger och hur allting kommer att lösa sig..

Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0