Dumma internet


Fortfarande inget internet hemma..:'(
 Varför ska det vara så svårt att hitta åt våran betalning?!
Man tycker ju att de ska kunna hitta det då vi skickat iväg ett kontoutdrag där det står att vi har betalt det.
Men icket.. Fortfarande inget..
Har inget förändrats till efter helgen så måste jag ringa dit IGEN!
Och då blir det 6:e ggn jag ringer dit..
Vill verkligen att de ska fixa det..

Ajja, nog om det..
igår var man latare än latast efter att man kom tillbaka från stan,
gjorde ingenting förutom att köpa kött till i helgen att grilla..
Sen blev det slöa, göra middag och slöa framför tv:n..
Fick lite surprise visit där mitt i natten. Men det är alltid roligt..:D haha

Så imorse då man klev upp halv 9 så var det dusch och sen packa som gällde..
Man kan ju inte glömma nånting.
Ska ju trots allt ut på stugfest ikväll..:D

Ibland har man otroligt trevliga vänner..

Haha, den 31:a får vi se hur mkt roliga vänner vi har iaf..;D
Längtar dit jag..:D



Todells
/ Regnblöt Taeti

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja det är ganska härligt, men det känns som om sommaren nästan är förbi nu :P Fast det kanske kommer mera. Du har inte funderat på att flytta tillbaks då när du trivs så bra här? :) Har sommaren varit bra? Kram!

2009-07-12 @ 14:37:57
URL: http://stofilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0