Ännu en kväll med tjejerna

Ja vilken dag..
Klev upp halv 8, orkade inte riktigt få nog med ork i kroppen för att kliva upp kl 7 och börja tvätta då..
Men hade fått undan all tvätt innan kl 3 iaf..:D

Sen blev det att fara till jenny p..:P
vi skjutsade jonas till hans jobb och sen blev det "lektur" på Media Markt.
Va med energi den ungen har..:D haha
Sprang runt och jagade Elias..;)
Ungen har inte mkt med ro i kroppen att sitta still.
Så när vi är tillbaka i holmsund med div grejjer,
kändes det ganska så skönt att släppa av honom hos farmor och farfar hanses.:D

Mina armar hade nog inte klarat så mkt mer..:D
Sen blev det tjejsnack med jenny...
Hel kul, for och hyrde en film.
Sen blev det in till stan och hämta upp cornelia.
Tjejbus, med massa skratt, roliga bilder osv..:D

Kring halv 1 på natten blev det in till stan igen, käka och hämta upp jonas.

Och nu så är jag äntligen hemma.
Ska upp kl 8 imorgon så jag hinner packa ihop mig innan jag ska ta bussen in till stan.
Blir ju Piteå imorgon,
så kommer inte att blogga förrän efter helgen.

Så det blir min sista sommar ledighet..=S
Ajja, jag ska göra det bästa av saken iaf..:D

Nae, sängen vrålar.:D

Todells
/ Trött men ändå pigg Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0