Veckoslut

Känns verkligen inte som att det ska vara det.
Men så blir det då man jobbar söndag och är ledig lördag.
Så för min del känns det som att min arbetsvecka just börjat istället för att just ha slutat...
Men det är ju sånt man får ta när man jobbar som personlig assistent..;)

Fast känner att jag måste börja ta hand om min kropp lite bättre..
Det kan bara inte vara bra att då man går till jobbet,
så knackar det till i höften för varje steg man tar,
eller att knäet viker sig ibland,
eller att rygen låser sig,
eller att vänstra axeln inte tål någon tyngd på sig längre.

Det kan verkligen inte vara bra.
 Det om nånting är ett bevis på att jag antingen måste ta det lugnare eller byta yrke..

Nae, orkar inte vara dyster mer.
Imorgon ska jag ut och jogga, så länge det inte ösregnar som det gjorde imorse.
Men oavsett väder, förutom det som står ovanför då, så ska jag ut..:)



Todells
/ Piggare Taeti, trots alla krämpor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0