Torsdag och snart helg..;)

Blev en lugn morgon.
Vaknade då alarmet ringde..:D
Men valde att ligga och dra mig till just efter kl 10.
Sen upp och göra ingenting fram till lunch.
Gjorde mig en omelett, med pepparsalami, rökt skinka, tomat och ananas.
Hur gott som helst, fast skulle kanske låtit tomaten och ananasen ligga och torka ur lite vätska innan jag stekte dem..;)

Ajja, fått prata med gumman min en stund idag.
Fast inte så länge som jag skulle vilja.
Så nu sk ajag göra ett sista litet ryck med disken innan jag ska gå iväg till jobbet.
Kommer ju inte orka diska då jag kommer hem ikväll så.
Lika bra att göra lite grann nu innan jag sticker iväg...

Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0