Tisdag

Vilken utomordentligt tråkig dag.

Klev upp kl 7, började tvätta.
Fick undan all tvätt innan jag skulle på jobbet.

Och sen var det en ovanlig dag på jobbet, vart en sväng in till stan.
Tillbaka i tid till medicin.
Efter det blev det att gå hem då mitt pass var över.

Så hemma nu, och som vanligt ingen ork att göra nånting.
Men ändå inte nog trött för att lägga mig och sova.

Jobbar förmiddag imorgon,
så ska se efter om det finns nå roligt att göra på Storsjöhallen efter mitt pass är slut.
Förhoppningsvis simning, men man ser ju..:D
Kanske överraskar migsjälv med lite gymtid.

Ajja, längtar till den 30:e..
Kommer åka med bussen från umeå så jag är i arjeplog 23.30.


Hemlängtan?!

Todells
/ Förväntansfull Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0