Tada

Vad har man gjort och vad har man planerat men ändå inte gjort idag?!

Jo, jag trodde jag försovit mig och var sen till jobbet.
Hade glömt att jag bytte pass på onsdagar.. :$
tihi
Klev upp hyfsat tidigt, det gjorde jag.
Diskade undan allt,
det började jag på, men got sidetracked.;)
For in till stan och var på kontoret och lämnade in sem ansökan.
Det klarade jag av.
Lämnat in min mp3 och fått ut en ny.
Var 100kr ifrån det..:/
Men ny ska det bli iaf..;)
Blir den 25:e
Kom hem lagom pigg och alert innan jobbet.
Kom hem iaf..;D
Gick till jobbet med mat i magen,
för en gångs skull..
Klarade av ett helt pass utan att tyst bryta ihop,
inte idag heller..:(
Sett på So you think you can dance,:)
helt klart, synd de måste röstas bort varje vecka:(

Trött utanför alla gränser,
Oooh YEAH.

( Annars hade jag inte skrivit inlägget såhär..;P )

Ha ha ha ha

Cornelia kommer inte att vara hemma på två veckor,
tråkigt men måste man så måste man.

Sova gott i sängen inatt,
hoppas verkligen det.
Börjar verkligen bli trött på att vara trött.

Todells
/ Tangenthandikappad Taeti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0