Snart så..=D

Mohahaha, jag börjar sakta men säkert närma mig mitt mål för veckan..:)
Och förhoppningsvis så går alla mina planer i lås..:D
typ att mp3:n ska komma dimpandes ner i min famn innan lördag.:D Så jag hinner ladda den..:D
Att det är fint väder, att jag ska hitta en dragkedja åt klänningen.
Och att jag inte blir sjuk..:D
Får se vad som händer.
Sticker iväg på söndag..:D

Och det känns så sjukt skönt.
Att få komma ifrån allting.
Visst har varit borta från umeå mkt i sommar.
Men inte hemma.
Så nästa sommar blir det inte mkt festivaler för min del.
Ett år räcker.
Ser inte tjusningen i att sova i tält/bil...

Värsta svensson man kan vara ibland..;)

Nae, nu är det sängen som väntar..:P
Ska bara trolla fram mitt vanliga ansikte först..:D




Todells
/ Förväntansfull Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0