Jippie..:)

Om bara några timmar så bär det av mot Arjeplog..:D
Knappt så jag kan bärga mig..:D

Ska packa ihop mig nu, sen blir det tvätta lite..:P
Se till så att man verkligen har med sig allt man behöver.
Ska ju trots allt vara borta i 9 dagar..:P

Ska ta med mig nå träningskläder, trots att mina knän kommer skrika vilda protester.
Men ifall de skulle bli bättre senare i veckan så har jag iaf grejjerna där redan.
Sen, lite roligare kläder, varma kläder och diverse proviant som bror och syster ville ha..:)
Ibland är jag bara för snäll alltså...:D

Ajja, nu ska mina knän och jag försöka sova  några timmar innan jag ska upp och tvätta kl 7...:P

Todells
/ Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0