Ja vad kan man säga egentligen

Hänt så mkt mer sen sista inlägget, tror jag väl inte..
Men känns som att jag börjat må bättre i kropp och själ.
Har ingen jäkla aning om varför..:D
Men då kan jag ta mig i kragen och fara ut och jogga en sväng imorgon innan jag far på jobbet..:)
Och så ska jag ta ut min rast och fara och snabbspringa en runda..

Jag känner peppen faktiskt..:D

Kanske man har så pass mkt ork i kroppen att man hinner med sofia ordentligt i arjeplog då..;9
Sen ska man ju ha orken till att gå i bärskogen hela dagen oxå..;)
Känner på  mig att jag kommer få ihop flera hinkar jag..:D

Men men, jag längtar så hem..:D
visst jag har ju bott här i 5år nu..:)
Men hemma är ändå arjeplog för mig..

Todells
/ Homesick Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0