Ja ännu en helg då..

Ja, vi har ännu en gång tagit oss till en helg..
Känns bra man ändå inte att jobba i helgen.
Har en anledning till att inte dricka, men känns tungt att gå till jobbet.
Så fort chifen är tillbaka ska jag ta mig in till stan och ta mig ett snack med henne.

Börjar kännas lite för tungt allting.
Känner mig helt sned i ryggen.

Ja måste verkligen fixa till det snart..:/

Ajja, förhoppningsvis så går min semester ansökan igenom.
Hoppas hoppas, vill verkligen att det ska gå igenom.
har de inte hört av sig på måndag ska jag ringa till kontoret och höra med dem hur det går.

Annars, måste jag ta det bara över en helg, och det kändes inte lika bra..:(

Nae, nu orkar jag verkligen inte mer..

Todells
/ Taeti

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart du orkar ;) Man är starkare än vad man tror och det är väl meningen att allt ska va lite upp och ner ibland, så det kan bli bra igen. :) Kram

2009-08-14 @ 23:21:17
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0