En dag närmare slutet

Så kan man ju se alla dagar..:)
Om man nu ska vara negativ..:P

Nae, gick och la mig tidigt igår, vaknade till av att det ringde på telefonen mitt i natten.
Snackade en stund innan jag somnade om igen.

Klev upp i tid och gick till jobbet.
Kom mig hem efter en ganska så händelselös dag.
Började med kycklinggrytan där kring kvart i 5 och nu borde den strax vara klar,
ska bara i med ananas och majs så blir det perfekt..:)

Får väl se vad min tuffaste kritiker tycker..;)
Nae, blev ingen träning idag, känner mig fortfarande totalt utmattd..:(
Hoppas att det blir bättre till veckan.
Men men. Kör på att sova mkt jag.
Vad annars kan man göra?!
Kan som inte gå in på lassa och säga att trots att jag sover typ 12h om dygnet
så är jag lika trött som om jag nyss vaknat.
Redan förra gången så var det ingen som trodde mig.
Fick rådet att sova mer.

Ajja, ska ta mig in till stan imorgon, ska förbi kontoret en sväng och
sen tänkte jag mig en sväng förbi expert och se om de kan fixa min mp3.
Börjar bli lite less på att inte kunna lyssna på musik..:(

Hm, nu ska jag gå å göra sista på grytan..;)
Skriver väl mer sen imorgon om hur den blev..;)

Todells
/ Trött Taeti

Kommentarer
Postat av: malin

prova ta jarntabletter, de hjalpte for mig.

2009-08-12 @ 09:34:51
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0