Duktig idag kanske?;)

Klev upp hyfsat tidigt idag, skulle eg kliva upp kl 7,
men insåg att det var söndag och jag inte jobbade, tyckte jag kunde sova lite längre då..:D
Blev att fara in till stan där efter kl 12 för att gå på World of Boardgames.
Mammsen ville ha DotCard..:P
Tyvärr hade dom bara inne maxi versionen.
Så blev inget köp den här gången.
Men jag köper med det till då jag ska upp till arjeplog.
Ska ringa till kontoret och försöka fixa undan första veckan i september.
Vara hemma i ca 8 dagar..:D
Känns helt underbart bara att tänka på det..:D

Efter det blev det tillbaka till Holmsund, käka lunch och mamma och syster packade ihop sig.
De släppte av mig inne i stan så jag kunde hjälpa till med flyttstädning åt Stumpan.
Vi var väl helt klara där kring kl 7 halv 8..
Sen ut på Nydala och grilla korv och marshmallows..:D
Mumma i magen det...;)

Nyss kommit oss hem och jag ska somna i sängen strax.
Ska ju trots allt upp och jobba imorgon..



Todells
/ Taeti

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack! Ja, träning är härligt på alla sätt och vis, jag satsar på både kondis och muskler! :P Känner mig som en riktig träningsnörd!.. men det kanske jag är också ^^ Jo hör av dig så far vi ut en runda, skulle va kul! :) Roligt att du faktiskt tar dig hem en sväng under sensommaren i alla fall, bättre än ingenting. Det behöver du nog tror jag :) Ha det bra. Kram

2009-08-10 @ 15:05:39
URL: http://stofilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0