25:e, löning..:D

Att man kan bli så glad över ett datum..;P
Hehe, ajja, skulle in till stan och köpa mp3:n, tro på fan att den inte finns inne i lager då..:/
Så de beställde efter den..
Så som senast måndag skulle de få in den.
Men det är ju redan försent för arjeplogs resan då..
Jag far ju som på söndagen.
Men de skulle ringa om de fick in dem tidigare..:D
Så jag hoppas, och håller tummarna för fullt på att den ska komma innan helgen.

Men men, annars så blev det middag på max, och sen bilbingo..:P
Så nu är man hemma, nyduschad och ska alldeles strax hoppa i säng.
Ska förbi på gamla skolan och se om jag får göra omprov i år igen,
eller om jag måste vänta tills nästa år eller söka in på komvux eller nå sånt..

Ajja, vi får se..:P
Ska iaf bli kul att se gamla skolan igen..:P
iofs ingen kvar man känner igen utom lärarna..:D haha

Nae, hopp i säng så man vaknar imorgon av alarmet..:D



Todells
/ Hyfsat pigg och glad Taeti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0